قابلیت استفاده از وب سرویس Trunk API برای تماس امن در سیموتل

با این امکان می توان تماس‌های ورودی را به صورت استعلامی به یک شماره دیگر یا حتی شماره موبایل متصل نمود.

به عنوان مثال شرکتی خدمات پس از فروش خود را به نصاب هایی محول نموده است. مشترک در اولین تماس خود با مرکز پشتیبانی اطلاعاتی را اعلام و اپراتور آنها را ذخیره نموده و وظیفه را به عهده یک نصاب می گذارد. در صورتی که این مشترک مجددا تماس بگیرد این امکان وجود دارد که سیستم بتواند شماره تماس گیرنده را به اتوماسیون ارسال نماید و پس از استعلام شماره موبایل نصاب، آن تماس را مستقیما به نصاب وصل نماید. در اینصورت با حذف اپراتور میانی، چند تماس اضافی کم میشود ولی کماکان مدیریت و نظارت روی مکالمات وجود دارد.

نمونه کاربردی دیگر آن تماس امن تاکسی‌های آنلاین است. بدین ترتیب راننده و مسافر بدون اطلاع از شماره موبایل یکدیگر، با شماره گیری یک شماره واسط با همدیگر مکالمه برقرار می نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *