آموزش لیست سیاه و سفید در سیموتل
پیکربندی Black List و White List در مرکز تلفن ویپ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تماس های ورودی و خروجی خود
پیکربندی Black List و White List در مرکز تلفن ویپ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تماس های ورودی و خروجی خود
یکی از مهم ترین مزیت های یک مرکز تلفن ویپ ثبت گزارش تماس های ورودی و خروجی و همچنین داخلی به داخلی است. گزارش
بک آپ و بازگردانی به عنوان یک عملیات بسیار ضروری در تمامی سیستم های نرم افزاری می باشد. سیموتل با ساختار مهندسی شده خود این
منشی دیجیتال یک ابزار بسیار مهم و کارآمد در سیستم های تلفن هوشمند است. این منشی دیجیتال خستگی ناپذیر در 24 ساعت شبانه روز آماده
اگر شما هم از یک سیستم تلفن ویپ استفاده میکنید حتما اصطلاح Trunk را شنیده اید. ترانک وظیفه ارتباط بین سرور، سخت افزار و
حتما برای شما هم پیش آمده است که با یک سرویس دهنده مثل آسیاتک، شاتل، پیشگامان و … برای پیگیری شارژ یا قطعی سرویس
اولین و پایه ای ترین گزینه ای که در در مرکز تلفن VoIP باید پیکربندی شود، داخلی است. ساخت داخلی به شما این امکان
سیموتل ضمن رعایت استاندارد های جهانی محصولی تماما ایرانی می باشد. در راستای حمایت از محصولات ساخت ایران، این افزونه به صورت رایگان ارائه شده است.
توصیه میشود: 1- از منوی لاگ فعالیتها (Activity Log) بصورت مرتب فعالیتهای اخیر وب مرکز تماس را بررسی نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوک
در نسخه های اخیر سیموتل و بخاطر افزایش امنیت اطلاعات تغییراتی در نحوه پخش صداها و مکالمات ضبط شده انجام شده است. در صورتی که
با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماه دوم سال، لطفا ساعت سیموتل خود را بروز رسانی نمایید. این تغییر به جهت حفظ
در این ویدئو شما را با امکانات و قابلیتهای “دایل پلن” نرم افزار کال سنتر سیموتل آشنا میسازیم. از توجه شما سپاسگذاریم و پاسخگوی