آموزشی

چگونه سیموتل خود را آپدیت کنیم؟

در آموزشی, امکانات 1398/08/13

ما بطور مرتب به دنبال افزایش کارایی و امکانات و همچنین کاهش خطاهای احتمالی هستیم. از اینرو سیموتل بصورت مداوم بروزرسانی می شود. خواهشمند است با پیگیری مراحل زیر از بروز بودن نسخه نرم افزار خود اطمینان حاصل نمایید و در غیر اینصورت اقدام به بروزرسانی نمایید. در نسخه فارسی: نگهداری » تنظیمات » بروزرسانی […]

قابلیت استفاده از وب سرویس ورود و خروج صف در سیموتل

در آموزشی, امکانات 1398/08/12

قابلیت Single Sign-on پروسه احراز هویت کاربر با یک نام کاربری و گذرواژه یکسان است و این امکان را بوجود می آورد که یک فرد با Log in کردن به یک سیستم بتواند به تمام سیستم های خود ورود کرده باشد که سرعت، دقت و کارایی از مزایای آن می باشد. به عنوان مثال فرض […]

قابلیت استفاده از وب سرویس Trunk API برای تماس امن در سیموتل

در آموزشی, امکانات 1398/08/12

با این امکان می توان تماس‌های ورودی را به صورت استعلامی به یک شماره دیگر یا حتی شماره موبایل متصل نمود. به عنوان مثال شرکتی خدمات پس از فروش خود را به نصاب هایی محول نموده است. مشترک در اولین تماس خود با مرکز پشتیبانی اطلاعاتی را اعلام و اپراتور آنها را ذخیره نموده و […]

استفاده از وب سرویس در دفترچه تلفن سیموتل

در آموزشی, امکانات 1398/08/12

مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل در سیموتل این قابلیت وجود دارد که دفترچه تلفن موجود در اتوماسیون یا هر نرم‌افزار دیگر را به سرویس ویپ متصل نماییم. به گونه ای که فرد با Log in کردن در اتوماسیون و جستجوی یک شخص در آن، با استفاده از گزینه Call طراحی شده بر روی […]