ویدئو آموزش گزارش سریع در سیموتل

 

یکی از مهم ترین مزیت های یک مرکز تلفن ویپ ثبت گزارش تماس های ورودی و خروجی و همچنین داخلی به داخلی است. گزارش گیری از مکالمات به مدیران سازمان ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند بر روی پرسنل خود مدیریت بهتری داشته باشند و سطح کیفیت پاسخگویی و مکالمات را افزایش دهند. در برخی از شرکت ها میزان تماس های ورودی و خروجی یکی از عوامل تاثیر گذار جهت محاسبه پاداش کارکنان مرکز تماس، بخش فروش یا پشتیبانی است. سیستم گزارش گیری مرکز تلفن سیموتل اطلاعات دقیقی از میزان مکالمات هر شخص بر مبنای دقیقه می‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *