سیموتل به عنوان یک نرم افزار مرکز تلفن و مرکز تماس ایرانی هم اکنون پاسخگوی نیاز چند صد شرکت و کسب و کار کوچک و بزرگ است.
در چندین سال گذشته سیستم های تلفنی موجود پاسخگوی نیاز سازمان ها و کسب و کارها نبودند. آنجا بود که سیموتل متولد شد. سیموتل در ابتدا صرفا یک پنل گزارش گیری روی سیستم های تلفنی آن زمان بود که به تناسب نیاز از ابتدا پروژه تحقیق و توسعه برایش تعریف و رشد پیدا کرد. در سال طی این سال ها چند صد پروژه مختلف با نیازهای متفاوت با سیموتل پیاده سازی کرد. طراحان این سیستم سه اصل پایداری، امکانات و سادگی را به عنوان اولویت در توسعه مد نظر قرار دادند.
اجرا و پیاده سازی پروژه های حرفه ای مرکز تماس باعث شد که سیموتل تنها یک مرکز تلفن نباشد و آن به عنوان یک نرم افزار کال سنتر نیز نام برد. انعطاف پذیری و وجود وب سرویس های مختلف برای ارتباط با سایر سامانه ها از مهمترین مزایای رقابتی سیموتل با سایر محصولات مشابه می باشد.
پس از گذشت چندین سال از عمر سیموتل و چند هزار نصب موفق می توان سیموتل را به عنوان یک سیستم تلفنی در سطح جهانی معرفی کرد که مزایای منحصر به فردی دارد.
تعداد داخلی و اپراتوری که در مرکز تماس قابل تعریف هستند.
نرم افزار سیموتل نسخه لوکال به صورت لایسنسی و مادام العمر قابل ارائه می باشد.
تلفن گویا این امکان را به شما میدهد تا به صورت خودکار تماس های تلفنی را پاسخ و آن ها را به بخش های مختلف شرکت هدایت کنید.
ترانک یک مسیر ارتباطی بین نرم افزار مرکز تلفن و اپراتور به مرکز تلفن های دیگر می باشد. به عبارتی دیگر ترانک می تواند همان خط تلفن ما باشد.
برای تماس های ورودی به شرکت میتوان شروط زمانی مختلف و سناریو های تماس متفاوتی طبق آن شروط تعریف کرد. به عنوان مثال یک سناریو تماس برای ساعت کاری و یک سناریو برای ساعات غیر کاری تعریف کرد.
قابلیتی که شاید با آن از قبل آشنایی داشته باشید. از این قابلیت میتوان در سناریو های مختلفی مثل صندوق انتقادات و پیشنهادات استفاده کرد.
برای ارزیابی اپراتور ها میتوان از این قابلیت استفاده کرد. مشترکینی که تماس گرفته اند میتوانند امتیاز مورد نظر خود برای اپراتور را در انتهای تماس ثبت کنند.
قابلیتی که با استفاده از آن میتوان بین چند نفر درون یا بیرون شرکت کنفرانس تلفنی برقرار کرد.
برای رصد کردن اپراتور و داخلی ها به صورت زنده میتوان از یک پنل که در آن وضعیت تماس اپراتور ها به صورت زنده قابل دسترسی هستند استفاده کرد. در این پنل وضعیت اپراتور ها به صورت زنده تغییر کرده و در حالات مختلف قابل مشاهده هستند.
با استفاده از این قابلیت میتوان برای بخش های مختلف شرکت صف پاسخگویی تماس تعریف کرد تا تماس های ورودی بین اپراتور ها با اولویت یا استراتژی های مختلف تماس توزیع شوند.
نرم افزار سیموتل از دو نوع تاریخ شمسی و میلادی پشتیبانی می کند. همچنین پنل تحت وب سیموتل به چهار زبان (فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی) ترجمه شده است.
نرم افزار سیموتل این امکان را به شما میدهد تا سناریو تماس ورودی و خروجی را در محیطی گرافیکی با ابزار و امکانات پویا پیاده سازی کنید.
از این قابلیت میتوان برای گرفتن نسخه پشتیبان یا بکاپ از سیستم به صورت دستی یا اتوماتیک استفاده کرد.
با این قابلیت ها میتوان لیستی از شماره ها را برای قرار دادن جزو دسته بندی تماس های مزاحم، شماره های ویژه و موارد دیگر قرار داد.
با استفاده از این قابلیت وقتی روی صفحات وب داخل کروم شماره ای میبینید با کلیک روی آن تلفن شما با شماره مورد نظر تماس گرفته و دیگر نیاز به شماره گیری دستی نمی باشد.
نرم افزار سیموتل گزارشاتی کامل را بر اساس پارامتر های مثل شماره تماس گیرنده، داخلی که تماس به آن وصل شده، مدت زمان مکالمه، مدت زمان انتظار، وضعیت تماس و… ارائه میکند.
برای تماس های ورودی و خروجی میتوان قابلیت ضبط مکالمات را تنها با یک کلیک فعال کرد.
تمامی رویداد های مرکز تماس سیموتل را میتوان در قالب وب سرویس به سامانه دیگر ارسال کرد و از آن استفاده کرد. به عنوان مثال از این قابلیت میتوان برای پاپ آپ اطلاعات تماس در CRM استفاده کرد.
علاوه بر گزارشات ساده با جزییات زیاد نرم افزار سیموتل بیش از 30 نوع گزارش به صورت نموداری و آماری با فیلتر های مختلف را ارائه میدهد.
نرم افزار سیموتل این امکان را به شما میدهد تا سطوح دسترسی مختلفی را برای افرادی که به پنل نرم افزار دسترسی دارند تعریف کنید. به عنوان مثال منشی فقط صندوق صوتی را بتواند مشاهده کند یا مسئول هر بخش فقط به داخلی های بخش خود دسترسی داشته باشد و آن ها مدیریت یا رصد کند.
با استفاده از این قابلیت میتوانید داشبورد مد نظر خود یا داشبورد مدیریتی طبق استاندارد های کال سنتری که مربوط به صف تماس می باشد را ایجاد کنید. این قابلیت به شما امکان مدیریت و ارزیابی اپراتور های خود در یک نگاه را فراهم می کند.
با استفاده از این گزارشات میتوان روی تماس های ورودی و خروجی گزارشاتی بر اساس پارامتر های خاص تهیه کرد. به عنوان مثال گزارشاتی بر اساس پیش شماره تماس، بر اساس تماس های تکراری یا تماس های مشترک بین دو بازه و…
از این ماژول میتوان استفاده های متفاوتی انجام داد. اساس کار این ماژول برای تماس های خروجی و پخش یک صدا به صورت خودکار می باشد و از آن میتوان برای تبلیغات تلفنی یا اطلاع رسانی و تبریک ایام مختلف استفاده کرد.
این دو کامپوننت به ما اجازه پیاده سازی سناریو های مختلفی در مسیر تماس میدهند. کامپوننت AGI با زبان های برنامه نویسی مختلف به خصوص PHP و کامپوننت Custom Plan با زبان Asterisk قابل پیاده سازی می باشند.
با استفاده از این قابلیت می توان بعد از تماس با مشترک یک پیامک برای مشترک ارسال کرد. این قابلیت با استفاده از وب سرویس و کامپوننت های مختلف سیموتل قابل اجرا می باشد.
گاهی اوقات تماس های ورودی از پیش شماره ای مشخص به صورت گسترده به سمت مرکز تماس ارسال میشوند. به این تماس ها تماس بهمنی گفته می شود که با استفاده از این ماژول می توان آن ها را مدیریت کرد.
سیموتل دارای وب سرویس و API های مختلفی می باشد که هر کدام از این وب سرویس ها با سامانه دیگر ارتباط گرفته و فرآیندی را روی تماس انجام میدهند. ماژول IVR API و Smart API امکاناتی مثل تلفن گویا به صورت پویا، اعلام بدهی اتوماتیک، پیگیری سفارش های مختلف و سناریو های دیگر را در ارتباط با CRM ایجاد میکند.
این دو ماژول هم در ارتباط با سامانه های دیگر سناریو تماس پویایی را ارائه میکنند. به طور مثال در ارتباط با سامانه دیگر تماس به داخلی خاصی وصل می شود یا برای تماس حین تماس امن محدودیت زمانی اعمال میشود.
با استفاده از این ماژول امکان تماس بین اپراتور و مشترک بدون این که شماره یکدیگر را مشاهده کنند فراهم شده است. مشابه این قابلیت برای نرم افزار اسنپ راه اندازی شده که در آن مسافر و راننده با یکدیگر تماس گرفته و شماره یکدیگر را نمی بینند.
میتوان یک دکمه روی سایت قرار داد تا با زدن آن دکمه تماسی بین شخصی که وارد سایت شده و اپراتور برقرار شود و با یکدیگر صحبت کنند. این تماس به صورت اینترنتی در بستر وب برقرار میشود.
ممکن است برای پروژه های خاصی که حساسیت تماس خیلی بالا می باشد پیشبینی از دست دادن فیزیکی یا زیرساختی سرور انجام شده و با استفاده از این قابلیت تماس ها در صورت از دست رفتن سرور اصلی در جا به سرور دوم منتقل شود تا قطعی تماس به حداقل برسد.