ارتباط با مای ساپ

بی‌تردید، ارایه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهم‌ترین ارکان فعالیت ما بوده است و همواره تلاش همه جانبه‌ای برای تحقق بخشیدن به این هدف صورت گرفته است.

سامانه مای ساپ، مجرایی برای گفت‌وگو با مشتریان و شنیدن نیازها، علاقه‌مندی‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایات و خواسته‌های آنان است. هدف از راه‌اندازی این سامانه دستیابی به روشی استاندارد و نهادینه برای تعامل پایدار با مشتریان و معرفی راهکاری سریع و آسان برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و نیازهای ایشان است.

پاسخگویی تیکت: 24 ساعته

پاسخگویی تلفنی: ساعت 8:30 الی 22 روزهای کاری - ساعت 10 الی 17 روزهای تعطیل