+2 امتیاز
انتظار مکالمه (call waiting) در سیموتل برای یک اکستنشن چطور فعال میشه؟
توسط

1 پاسخ

+2 امتیاز
بهترین پاسخ
در قسمت تنظیمات اکستنشن (PBX > Users) مقدار Call Limit = 2 رو بزارید.
توسط (1.1k امتیاز)
با سلام
Call limit تعیین کننده تعداد تماس هایی است که  یک داخلی(اکستنشن) در یک لحظه می تواند داشته باشد. به عنوان مثال اگر  Call Limit = 4 باشد این داخلی(اکستنشن)  می تواند در لحظه ۴ تماس همزمان داشته باشد که بیشتر برای منشی ها و اپراتورهای تلفن کاربردی می باشد.
با سلام
یعنی اگر روی 4 بزاریم هم زمان 4 تماس ورودی و 4 تماس خروجی دارد یا خیر؟ برای 4 تماس ورودی و 4 تماس خروجی همزمان باید 8 بزاریم؟
به ازای هر کانال یک ورودی یا خروجی در نظر گرفته می شود. یعنی زمانیکه این عدد 4 باشد بصورت همزمان حداکثر 4 تماس همزمان وجود خواهد داشت. ممکن است ازین 4 تماس تعدادی ورودی یا خروجی باشد.
با تشکر از شما بابت پاسخگویی
سوالات و مشکلات خود را جستجو کنید. اگر پیدا نشد مطرح کنید و منتظر پاسخ بمانید.
16 سوال
16 پاسخ
7 دیدگاه
255 کاربر